דף הבית » תנאי שימוש ומדיניות פרטיות

תנאי שימוש ומדיניות פרטיות

מדיניות פרטיות

  1. משרד וקסלר, ברגמן ושות' ("המשרד" או "אנו") מתייחס בכבוד לפרטיותך ומחויב לשמור ולהגן על המידע האישי שהוא מחזיק אודותייך. מדיניות פרטיות זו מסדירה את האופן שבו המשרד עושה שימוש במידע אותו הוא אוסף מהמשתמשים באתר ובקשר עימם.
  2. המידע המובא להלן מיועד לסייע למשתמש להבין את מדיניות הגנת הפרטיות של המשרד באתר. מדיניות הפרטיות כפי שתפורט להלן, תבהיר את המידע שהמשרד אוסף אודות המשתמשים באתר, המטרות שלשמן המשרד אוסף את המידע, איזה שימוש אפשר שהמשרד יעשה במידע, מי הם הצדדים השלישיים שהמשרד יעביר להם מידע וכיצד המשרד מטפל ושומר את המידע.
  3. המידע שהמשתמש מוסר למשרד תלויה בהסכמתו וברצונו של המשתמש ואינה נובעת מחובה חוקית. המידע ישמר במאגרי מידע לצורך המטרות המפורטות במדיניות פרטיות זו. השימוש באתר ו/או בשירותים המוצעים על ידי המשרד באתר, מעידים על הסכמת המשתמש למדיניות פרטיות זו וכי מידע יישמר וינוהל במאגר כאמור.
  4. מדיניות פרטיות זו כתובה בלשון זכר רק מטעמי נוחות ויש לראות בכתוב כמתייחס גם ללשון נקבה.

במדיניות זו, משמעות המונח "מידע אישי" הוא כל מידע הנאסף על ידי המשרד או נמסר לו על ידי המשתמש או מי מטעמו, במסגרת השימוש של המשתמש באתר ובשירותים הכלולים בו, שבאמצעותו ניתן באופן סביר לזהות את המשתמש ו/או מידע המוגן על פי חוק הגנת הפרטיות התשמ"א-1981 ("החוק").

המשתמש אינו מחויב על פי חוק למסור את המידע האישי למשרד ומסירת המידע האישי נעשית מרצונו החופשי ובהסכמתו, אולם, המשתמש מסכיך לכך כי ללא מסירת המידע המשרד לא יוכל להציע לו את השירותים הכלולים באתר, כולם או חלקם, או שיוכל לעשות שימוש בכל האפשרויות, התכנים או המידע המוצעים דרך האתר.

חלק מהמידע שנאסף אודות המשתמשים במסגרת שימושם באתר ו/או התקשרותם עם המשרד אינו מזהה אותם באופן אישי ואינו נשמר ביחד עם פרטיהם האישיים. זהו מידע סטטיסטי ו/או מצטבר. לדוגמה, כתובת ה-IP שממנה פנה המשתמש.

  1. המקורות שבאמצעותם המשרד אוסף מידע אודות המשתמש
  1. המטרות לשמן המשרד אוסף את המידע

המשרד אוסף מידע אודות המשתמש לצורך המטרות הבאות – כולן או חלקן:

מבלי לגרוע מהאמור לעיל, המשרד רשאי לעשות שימוש במידע שאינו מזוהה עם המשתמש אישית למטרות לגיטימיות שונות, לרבות אך לא רק, שיפור השירותים המוצעים באתר, התאמת תכנים ופרסומות המוצגים באתר וכיו"ב.

  1. העברה של המידע

המשרד לא יעביר ולא ימסור מידע אישי הנאסף אודות המשתמש לצדדים שלישיים אלא כמפורט במדיניות הגנת הפרטיות.

העברת המידע לצדדים שלישיים תכלול מידע רלוונטי בלבד שאינו חורג מהמטרות שלשמן מועבר המידע ותתבצע באופן מידתי למטרה מוגדרת, מפורשת ולגיטימית.

המשרד רשאי להעביר את המידע או כל חלק ממנו לצדדים שלישיים בהתקיים אחד או יותר מהמקרים הבאים:

  1. אבטחת מידע

המשרד נוקט באמצעים טכניים ופיזיים בעניין פרטיות ואבטחת מידע בהתאם לסטנדרטים מקובלים. כידוע, אחסונו והעברתו של מידע באמצעים אלקטרוניים, לרבות דרך רשת האינטרנט, לעולם לא יכול להיות בטוח לחלוטין ובכל עת שבה המשתמש מוסר מידע למשרד, בפרט באמצעות רשת האינטרנט, המשתמש עושה זאת בהסכמה מלאה ובכפוף לסכנות הכרוכות בהעברת המידע בדרך זו. המשרד לא מתחייב שהאתר או השרת שבו מאוחסן המידע יהיו חסינים באופן מוחלט מפני גישה בלתי-מורשית למידע המאוחסן בהם. בכל מקרה, אם יש למשתמש סיבה להאמין כי העברת המידע למשרד אינה בטוחה עוד, המשרד מבקש כי המשתמש יעדכן אותו בהתאם לפרטים ליצירת קשר המפורטים במדיניות זו.  

 

  1. הגבלת אחריות

המשרד וכל מי מטעמו לא יישא בכל חבות, והוא פטור מכל אחריות, בקשר עם כל נזק, הפסד או הוצאה, מכל מין וסוג שהם, בין אם ישירים ובין אם עקיפים ו/או נסיבתיים ו/או תוצאתיים, אשר נגרמו ו/או ייגרמו למשתמשים ו/או לצד שלישי, בכל הקשור והנוגע לאיסוף המידע, השימוש בו, העברתו לצדדים שלישיים, שמירתו, אבטחתו ועוד.

  1. תקופת החזקה של המידע

המשרד ישמור את המידע אודות המשתמש לפרק הזמן הדרוש להבטחת המטרות המפורטות במדיניות פרטיות זו אלא אם תקופת החזקה ארוכה יותר נדרשת או מותרת על-פי דין.

  1. Cookies

האתר עשוי לעשות שימוש ב-cookies ובטכנולוגיות אחרות כגון פיקסלים ועוד  (להלן ביחד: "העוגיות").

המשרד עושה שימוש בעוגיות לצורך אחת או יותר מהמטרות הבאות: כדי לנהל ולתפעל את האתר באופן שוטף ותקין; כדי להציג למשתמש תכנים ופרסומים אשר עשויים לעניין אותו ו/או להתאים להעדפותיו; כדי לנתח, לחקור ולבצע בקרות בקשר עם האתר; כדי לנטר דפוסי פעילות באתר; כדי לנתח, לערכות סטטיסטיקות ולבצע בקרות בקשר עם האתר והשימוש בו.

המשרד עשוי לעשות שימוש בפיקסלים של מערכות פרסום כגוןFacebook , ו-Google אשר מנטרות את השימוש של המשתמשים באתר וכפי שישתנה מעת לעת על ידי המשרד. השימוש במידע שייאסף באמצעות העוגיות כאמור כפוף לתנאי השימוש ולמדיניות הפרטיות של החברות כאמור וניתן ללמוד אודות המידע שנאסף באמצעות העוגיות, השימוש במידע על ידי החברות כאמור, אופן ביטול העוגיות ועוד בתנאי השימוש ובמדיניות הפרטיות של החברות האמורות.

מבלי לגרוע מהאמור לעיל ומהוראות המפורטות במדיניות הפרטיות, המשרד יהיה רשאי להעביר מידע למערכות פרסום של צדדים שלישיים כמפורט במדיניות זו ולהציג למשתמש תכנים ופרסומים אשר עשויים לעניין אותו ו/או להתאים להעדפותיו.

בנוסף, המשרד עושה שימוש בשירותי אנליזה, ניתוח סטטיסטי ומחקר של צדדים שלישיים כגון Google Analytics. השימוש בשירותים שלGoogle Analytics  כפוף לתנאי השימוש ומדיניות הפרטיות של Google Analytics. ניתן ללמוד על המידע שנאסף במסגרת שירותים אלה, השימושים במידע, אופן ביטול העוגיות ועוד במדיניות הפרטיות של Google.

משתמש אשר אינו מעוניין שהעוגיות יאספו במחשבו, יכול להימנע מכך על ידי שינוי ההגדרות בדפדפן במחשבו. לשם כך, על המשתמש להיוועץ בקובץ העזרה של הדפדפן. ביטול העוגיות עלול לגרום לכך שחלק מהשירותים באתר לא יהיו זמינים או שאיכותם תיפגע. על אף האמור לעיל, עוגיות אשר חיוניות והכרחיות לתפעול וניהול האתר, לא ניתנות לביטול.

  1. זכות עיון ותיקון המידע

הזכות לעיין ולתקן את המידע האישי היא בהתאם להוראות החוק, לפיו כל אדם זכאי לעיין בעצמו, או על ידי בא-כוחו שהרשהו בכתב או על ידי אפוטרופוס, במידע שעליו המוחזק במאגר מידע. אדם שעיין במידע שעליו ומצא שאינו נכון, שלום, ברור או מעודכן, רשאי לפנות לבעל מאגר המידע בבקשה לתקן את המידע או למחקו. ככל ובעל המאגר סירב, עליו להודיע זאת למבקש באופן ובדרך שנקבעו בתקנות. על סירוב של בעל מאגר מידע לאפשר למשתמש לעיין, וכן על הודעת סירוב לתקן או למחוק מידע, רשאי מבקש המידע לערער באופן ובדרך שנקבעו בתקנות.

פנייה כזאת יש להפנות למשרד באמצעות כתובת הדוא"ל: office@wblaw.co.il

  1. הדין החל וסמכות השיפוט

התנאים וההוראות המפורטים במדיניות הגנת הפרטיות זו וכן כל שינוי או תיקון שלה, כמו גם השימוש באתר, יוסדרו על פי חוקי מדינת ישראל ללא התייחסות לסעיפי ברירת הדין החלים בה.

סמכות השיפוט בקשר עם כל מחלוקת ו/או תביעה אשר יתעוררו בקשר עם השימוש באתר ומדיניות פרטיות זו או הקשור אליו מסורה באופן בלעדי לבתי המשפט בתל אביב – יפו.

  1. שינויים ועדכונים

המשרד רשאי, על פי שיקול דעתו הבלעדי, לשנות את מדיניות הפרטיות מעת לעת וזאת ללא צורך במתן הודעה או התראה על כך. מדיניות הפרטיות העדכנית שתפורסם באתר תחייב את המשתמש. המשך השימוש של המשתמש באתר לאחר עדכון מדיניות הפרטיות יהווה הסכמה של המשתמש למדיניות הפרטיות המעודכנת לרבות לשינויים.  

  1. שונות
    • המשתמש אינו רשאי להסב את זכויותיו ו/או חובותיו על פי מדיניות פרטיות זו לאחר. המשרד יוכל להעביר את זכויותיו ו/או התחייבויותיו לאחר.
    • אין במדיניות פרטיות זו כדי לגרוע מכל זכות המוקנית למשרד ו/או למי מטעמו לפי כל דין.
    • ככל שלמשתמש ישנן שאלות או הערות בנוגע למדיניות הפרטיות, המשתמש מוזמן לפנות למשרד באמצעות הטלפון: 03-5119393.

תנאי השימוש באתר

כללי

  1. ברוכים הבאים לאתר האינטרנט וקסלר, ברגמן ושות' (להלן: "האתר") הבעלים והמנהל של האתר הוא משרד עורכי-הדין וקסלר, ברגמן ושות' (להלן: "המשרד").
  2. השימוש באתר כפוף להוראות ולתנאים המופיעים בתנאי השימוש ובמדיניות הפרטיות של האתר אשר יהוו את הבסיס המשפטי בכל עניין שבין המשתמש לבין המשרד בכל הקשור לאתר והשימוש בו (תנאי השימוש ומדיניות הפרטיות יכונו להלן ביחד: "תנאי השימוש").
  3. המשרד רשאי לשנות ו/או לעדכן את תנאי השימוש בכל עת ומבלי לתת על כך הודעה, על פי שיקול דעתו הבלעדי וכן לתקן או לשנות את אופיו ותוכנו של האתר וכן רשאי להפסיק את פעילות האתר, בהתאם להוראות הדין. 
  4. תנאי השימוש הקובעים והמחייבים הם תנאי השימוש העדכניים המפורסמים באתר החלים בעת השימוש באתר. המשתמש מתבקש לעיין בתנאי השימוש מעת לעת ובטרם השימוש באתר ולעקוב אחר השינויים והעדכונים של תנאי השימוש.
  5. תנאי השימוש מיועדים לנשים וגברים כאחד והשימוש בלשון זכר הינו מטעמי נוחות בלבד. 
  6. כותרות הפרקים להלן מובאות לשם נוחות והתמצאות המשתמש ולא תשמשנה בפרשנות תנאי השימוש.
  7. השימוש באתר הינו "כפי שהוא" ("AS IS"), דהיינו, ללא כל אפשרות להתערבות או שינוי מצד משתמש. אסור בתכלית האיסור להשתמש באתר, באופן חלקי או כולל, למטרות מסחריות.
  8. המשתמש מסכים כי רשומות המחשב של המשרד בקשר עם האתר יהוו ראיה מכרעת לנכונות הפעולות.

תכנים ומידע באתר

  1. התכנים והמידע המוצגים באתר (להלן ביחד: "המידע") הינם בגדר מידע כללי וראשוני בלבד על בסיס "AS-IS". מידע זה אינו יכול לשמש בסיס לצורך קבלת החלטות כספיות, משפטיות, אישיות ו/או אחרות. לפיכך, המידע אינו נועד בשום מקרה לשמש כייעוץ משפטי ו/או כתחליף לייעוץ משפטי לכל מקרה ונסיבותיו. אין להסתמך על האמור מבלי להיוועץ עם עורך דין העוסק בתחום בטרם נקיטת כל פעולה או קבלת כל החלטה. כל פעולה שנעשית על ידי המשתמש, בהתבסס על מידע זה, נעשית לפי שיקול דעתו ובאחריותו בלבד.
  2. למען הסר ספק, המשתמש רשאי להשתמש באתר ובתוכן למטרות פרטיות ואישיות בלבד, המידע אינו מעניק למשתמש, בין אם במפורש ובין אם במשתמע, כל זכות מלבד אלו המפורטות בתנאי השימוש.
  3. במקרה של סתירה או אי התאמה בין המידע המוצג באתר לבין מידע הקיים במסמכים רשמיים של המשרד המצויים בכתובתו, יגבר האמור במסמכים הרשמיים של המשרד.

בנוסף, ומבלי לגרוע מהאמור בתנאי השימוש, במקרה של סתירה או אי התאמה בין המידע המוצג באתר לבין ההסכם ונספחיו אשר ייחתם בין המשתמש למשרד (ככל ויחתם), יגבר האמור בהסכם ונספחיו.

היעדר אחריות

  1. המשרד וכל מי מטעמו לא יהא אחראי ולא יישא בכל נזק מכל מין וסוג שהוא, ישיר, עקיף, תוצאתי או מיוחד בקשר עם האתר לרבות נזק שיגרם למשתמש וכל מי מטעמו בקשר עם שימוש באתר – תהא עילת התביעה אשר תהא – לרבות הפסד הכנסה ו/או מניעת רווח שיגרמו מכל סיבה שהיא.
  2. המשרד עושה מאמצים כדי שהמידע המוצג באתר יהיה מעודכן ואולם יתכן שהמידע אינו שלם, אינו מעודכן ויתכן שנפלו טעויות טכניות וכן טעויות אחרות במידע. מובהר כי המשרד אינו אחראי לאי דיוקים ולטעויות שנפלו במידע ובקשר עימו. המשתמש מתחייב לבדוק את נכונות המידע.
  3. כל הסתמכות על המידע המוצג באתר הינו באחריותו המלאה של המשתמש והמשרד לא ישא באחריות בגין ובקשר עם כל נזק שיגרם למשתמש כתוצאה מהסתמכות המשתמש על המידע ו/או למידת התאמת המידע לשימושו של המשתמש ו/או לצרכיו.

שיפוי

  1. המשתמש מתחייב בזאת לציית לכל חוק ו/או תקנה ו/או לכל הוראת דין העשויים לחול על שימושו באתר ו/או בתוכנו, לרבות השימוש.
  2. המשתמש מתחייב בזאת לשפות את המשרד וכל מי מטעמו מפני כל נזק, אובדן, חבות, תביעה או דרישה ולרבות פגיעה במוניטין, פגיעה כלכלית ו/או מסחרית, הוצאת משפטיות ושכר טרחת עו"ד, שיגרם, במישרין או בעקיפין, על ידי המשתמש ו/או צד שלישי כלשהו בקשר עם השימוש באתר ו/או הפרת תנאי שימוש.

קניין רוחני

  1. כל זכויות הקניין הרוחני באתר ובמידע, לרבות זכויות יוצרים, כתבות, מאמרים, סמלים מסחריים, תוכנות מחשב, מושגים, מידע סודי, סודות מסחריים, סימני מסחר וסימני שירות, מאגרי מידע, מוניטין, רעיונות, מדגמים, שיפורים, המצאות, נתוני שוק, שיטות, מידע טכני וכל זכות מקבילה או נגזרת לכל אחד מן האמורים לעיל – הינם של המשרד בלבד, או של צד שלישי אשר העניק למשרד זכות שימוש בהם, והשימוש בהם על ידי משתמש אסור ללא קבלת רשות מפורשת בכתב ומראש מאת המשרד. זכויות אלה חלות, בין היתר, על עיצובו הגרפי של האתר, המידע והתוכן המוצג בו, קוד, וכל פרט אחר בקשר עם האתר והשימוש בו.
  2. אין להעתיק, לשכפל, להפיץ, למכור, לשווק ולתרגם מידע כלשהו מן האתר (לרבות סימני מסחר, תמונות, טקסטים וקוד-מחשב).
  3. אין לעשות כל שימוש מסחרי בנתונים המתפרסמים באתר, בבסיס הנתונים ובכל פרט ומידע אחר.
  4. אייקונים (icons), כל מידע ו/או תצוגה המופיעים באתר, לרבות גרפיקה, עיצוב, הצגה מילולית, סימני מסחר, סימני לוגו (logo) וכן עריכתם והצגתם של אלה, הנם בבעלות של המשרד או של צדדים שלישיים אשר נתנו למשרד הרשאה לעשות בהם שימוש.
  5. אין לעשות כל שימוש בסימן מסחרי או בצילומים המצויים באתר.

 

שימושים אסורים

  1. הפעולות הבאות הינן אסורות והמשתמש איננו רשאי (ואיננו רשאי להתיר לכל צד שלישי) לבצע את הפעולות הבאות:
    • להשתמש באתר ו/או בתוכן לכל מטרה בלתי חוקית, בלתי מוסרית, בלתי-מורשית ו/או אסורה.
    • להשתמש באתר ו/או בתוכן למטרות מסחריות או שאינן פרטיות.
    • להסיר או להפריד מהתוכן ו/או מהאתר כל הגבלות וסימנים המציינים זכויות קנייניות של המשרד או מי מטעמו, לרבות כל ההודעות הקנייניות המופיעות בהם (כגון ©, TM או ®).
    • להפר ו/או לפגוע בזכויות המשתמשים לרבות זכות לפרטיות וזכויות אחרות, או לאסוף מידע אישי אודות משתמשים, בין אם באופן ידני או באמצעות שימוש בכל רובוט, עכביש, זחלן, כל יישום חיפוש או אחזור, או שימוש באמצעי, בתהליך או בשיטה ידניים או אוטומטיים אחרים על מנת להיכנס לאתר ולאחזר, לאסוף ו/או לשאוב מידע.
    • להטעין, לשלוח, לשדר כל חומר המכיל כל סוג של וירוס מחשב או כל קוד מחשב אחר, אשר עשוי להרוס, להפריע או להגביל את השימוש באתר, בשרתים, בחומרה ובתוכנה.
    • להפריע בכל דרך, לקטוע או לשבש האתר לרבות על ידי הפרעה לפעולת השרת ורשת המחשבים המחוברים לאתר.
    • לבצע כל פעולה היוצרת או העלולה ליצור עומס על האתר והשימוש בו.
    • לעקוף את האמצעים בהם המשרד משתמש על מנת למנוע או להגביל את הגישה לאתר.
    • להעתיק, לתקן, לשנות, להתאים, למסור, להנגיש, לתרגם, להפנות, לבצע הנדסה חוזרת, להמיר קוד בינארי לקוד פתוח, לעשות דה-קומפילציה, או להפריד כל חלק בתוכן או באתר, או להציג לציבור, ליצור יצירות נגזרות, לבצע, להפיץ, לתת רישיון משנה, לעשות כל שימוש מסחרי, למכור, להשכיר, להעביר, להלוות, לעבד, לאסוף, לשלב עם תוכנה אחרת – של כל חומר הכפוף לזכויות קנייניות של המשרד, לרבות קניין רוחני של המשרד.
    • למכור, לתת רישיון, או לנצל למטרה מסחרית כלשהי כל שימוש או גישה לאתר.
    • הצבת האתר או כל חלק ממנו בתוך מסגרת של אתר או אפליקציה אחרים או כחלק משירות אחר.
    • להפר את תנאי השימוש וכל חלק מהם.
    • לעשות כל שימוש בלתי חוקי באתר.
    • לעשות שימוש לרעה באתר, שימוש פוגעני, בלתי מוסרי, פוגע במשתמשים אחרים ו/או במשרד באופן כלשהו.

קישורים לאתרים של צדדים שלישיים

  1. האתר יכול להציע קישורים, היפר-קישורים או באנרים לאפליקציות ואתרים אחרים, אשר המשרד איננו מפקח עליהם או בודק אותם, את מהימנותם ואת חוקיותם ואת כל הקשור לאבטחתם. לפיכך, המשרד לא יישא בכל חבות והוא פטור מכל אחריות בקשר עם כל נזק, הפסד או הוצאה, מכל מין וסוג שהם, בין אם ישירים ובין אם עקיפים ו/או נסיבתיים ו/או תוצאתיים, אשר נגרמו ו/או ייגרמו למשתמש ולצד שלישי כלשהו בקשר עם השימוש באפליקציות ואתרים כאמור, דפי אינטרנט של אפליקציות ואתרים כאמור וכל תוכן שמפורסם בהם.

הדין החל וסמכות השיפוט

  1. התנאים וההוראות המפורטים בתנאי השימוש, וכן כל שינוי או תיקון שלהם, כמו גם השימוש באתר, יוסדרו על פי חוקי מדינת ישראל ללא התייחסות לסעיפי ברירת הדין החלים בה. סמכות השיפוט בקשר עם כל מחלוקת ו/או תביעה אשר יתעוררו בקשר עם השימוש באתר וכל הקשור אליהם מסורה באופן בלעדי לבתי המשפט בתל אביב – יפו.

שונות ותנאים נוספים

  1. לכל שאלה בקשר עם תנאי השימוש והאתר ניתן ליצור קשר באמצעות המספר:  03-5119393.
  2. המשרד רשאי לבצע כל פעולה באתר, באמצעות צדדים שלישיים.
  3. במידה והוראה מהוראות תנאי שימוש אלה, תקבע על ידי ביהמ"ש כבלתי חוקית ו/או בלתי תקפה, למרות כוונת הצדדים, אזי לא יבטל הדבר את יתר הוראות תנאי שימוש אלה ו/או את חלקי אותה הוראה שבוטלה ו/או צומצמה על ידי הערכאה המשפטית.
  4. אין בתנאי שימוש אלה כדי לגרוע מכל זכות המוקנת למשרד לפי כל דין. 
  5. ויתור, הימנעות מפעולה במועד או מתן ארכה לא ייחשב כויתור של המשרד על זכות מזכויותיו לפי תנאי שימוש אלה או על פי דין ולא ישמש מניעה לתביעה על ידו או מי מטעמו, אלא אם כן נעשה ויתור כזה באופן מפורש ובכתב.
  6. תנאי שימוש אלה מתווספים לכל הסכם, הסכמה ומסמך שיהיה בין המשתמש לבין המשרד. האמור בתנאי שימוש אלה בא להוסיף ולא לגרוע מכל הסכם והסכמה אחרת בין המשתמש לבין המשרד.